スポンサーサイト


Jaleno

今日もライブへ行きました。


出演バンド:
小肥豬
Caricature
Positions
Visitor(日本から)
Nothing None
"Misery"
Zeitgeist
Violet Velvet


サスとアサミと一緒に行って、沢山友達に会いました。日本からのバンドはカッコイイ!ボーカルの声は美しかった。
"Misery"は新しいメンバーがいます。名前は水です…(笑)
Violet Velvetを忘れて、私は早く帰りました…(-"-;

Visitor
20070313005703.jpg




The bands were good.During Nothing None's performance, the atmosphere was great!Most of the audience was very hyper.
Hmm,I met some friends,whom I didn't see in a while.It's kind of strange to see them again...I think I'll see them again in May,after exams.I met him too.I didn't feel upset but he reminds me of the crazy life I had...I admit that I still want to drink with them...

スポンサーサイト

Comment

Great!!

今日は日本語100点満点だよ!!
ライブ楽しんで来れたようで、良かったね♪

8月に日本へライブを見に行くつもりですね

Comment Form

管理者にだけ表示を許可する

Trackback


この記事にトラックバックする(FC2ブログユーザー)

